George - Knysna - Plettenberg Bay - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Familie Robben - WaarBenJij.nu George - Knysna - Plettenberg Bay - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Familie Robben - WaarBenJij.nu

George - Knysna - Plettenberg Bay

Blijf op de hoogte en volg Familie Robben

13 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Vertrokken vanaf de camping bezoeken we om 9.00 uur een struisvogelfarm. Oudtshoorn en omgeving staat hier erg om bekend. Echter is hier vorig jaar de vogelgriep uitgebroken waardoor veel struisvogels afgemaakt moesten worden. De farm was erg educatief met een showelement. Jolanda, Kevin en Nicky kregen een nekmassage van de struisvogels en Alex kreeg zelfs een kus van struisvogel Betsy. Hiervan heeft hij nu nog een litteken. Kevin heeft er nog een rondje op gereden. Erg leuk allemaal. Verder naar het stadje George waar we weer geshopt hebben bij de Pick en Pay en Builders Warehouse. SIM kaartjes voor Kevin en Nicky gekocht omdat er nergens wifi is. Omdat we achter lopen op schema gaan we verder op de snellere N2. We hebben alweer zoveel verschillende landschappen gezien vandaag. Nu weer moerasachige vogelgebieden met veel meren. De vogelkenner kan hier vast zijn hart ophalen. We rijden door Knysna en passeren een eind hierbuiten het Knysna Elephant Park. Helaas gesloten, het is ook al na 16.00 uur. We zien buiten wel enkele supergrote olifanten lopen. We rijden door en vinden ons overnachtingsadres in Plettenberg Bay. Een lagoon waar we onze camper aan het strand parkeren. Terwijl Kevin en Nicky zich op het strand vermaken heeft Alex de BB aangestoken. We gaan nu hiervan smullen, tot morgen, als de internetverbinding goed is (was gisteren niet het geval).