Hluhluwe - Imfolozi game reserves - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Familie Robben - WaarBenJij.nu Hluhluwe - Imfolozi game reserves - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Familie Robben - WaarBenJij.nu

Hluhluwe - Imfolozi game reserves

Door: Jolanda - Michelle

Blijf op de hoogte en volg Familie Robben

23 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Hluhluwe

Vandaag om 5.15 uur de wekker. Dagje Nationale parken Hluhluwe en Imfolozi. Konden er niet goed uit dus was pas tegen 6.30 uur dat we van de camping wegreden. Via het plaatsje Hluhluwe gaan we over de N2 heen naar het Nationaal Park en gaan erin bij de Memorial Gate. Net hiervoor hebben we al een eenvoudige camping besproken. Het park is open van 6.00 tot 18.00 en dan kunnen we vrij snel de camping op voor aankomende nacht. Het is superlekker weer. We zien heel veel dieren behalve van de big five niet de jachtluipaard en de leeuw. We zagen wel giraffen, zebras, beer-of kaapse bavianen, veel neushoorns, olifanten, pumbas, boszwijnen, hagedis met een felblauw hoofd (agames denken we), buffels, impalas, Gnoes, witkapbijeneter en een kuifbaardvogel. Ook nog hele grote vogels die zaten tegen zonsondergang allemaal in een boom. Morgenvroeg kunnen we vrij snel via de N2 richting Swaziland.